2012年11月1日木曜日

自己紹介

こんにちは、初めまして。私は、落合 瞳(おちあい ひとみ)といいます。
私は大学3年生で、20歳です。教育を専攻しています。
趣味は、読書することと料理することです。好きな作家は、宮部みゆきです。
また、絵を描くことも好きです。暇なときは、漫画やアニメの絵を描いています。
私は意見を交換することを楽しみにしています。

Hello, nice to meet you. I am Hitomi Ochiai.
I am a third year student at college, I am 20 years old. I am major in education.
My hobby is reading and cooking. My favorite writer is Miyuki Miyabe.
And I like drawing the picture. When I have nothing to do, I draw the picture of comic and animation.
I am looking forward to exchanging idea.

2 件のコメント:

  1. 初めまして。私は リンチュ(林竹)フアン(黄)といいます。
    スミス大学四年生で、専門は経済です。
    私も読書とアニメが好きます。
    面白い意見を交換することを楽しみにしています。

    返信削除
    返信
    1. Thank you for your comment.
      Our group will research into the job shortage.
      It is important problem for us.
      So I want to understand the job shortage.
      Now, we will look at a lot of things.
      Please give us your opinion.

      コメントありがとうございます。
      私たちのグループは就職難について調べていくつもりです。
      それは、私たちにとって重要な問題です。
      だから、私は就職難について理解したい思っています。
      これから、私たちはたくさんのことを調べていきます。
      リンチュさんの意見を聞かせてください。

      削除